Zpráva IDC: Xerox lídrem v poskytování služeb pro workflow

Společnost Xerox je ve zprávě IDC MarketScape o hodnocení poskytovatelů služeb pro workflow za rok 2015 označena za lídra v regionu střední a východní Evropy, Středního východu a Afriky (CEMA).

Služby pro workflow jsou součástí aktivit společnosti XEROX, které analytická firma IDC definuje jako soubor služeb pro automatizaci a optimalizaci vertikálních i horizontálních pracovních toků a podnikových procesů, které pracují s velkými objemy dokumentů. Řešení Xeroxu pomáhají zákazníkům odstraňovat neefektivní místa v řízení a správě dokumentů – nové verze řešení osobní produktivity Xerox Digital Alternatives a Xerox DocuShare automatizují zpracování dokumentů. To vše zaměstnancům ulehčuje práci při časově náročných procesech, které byly dosud zajišťovány ručně, jako jsou sdílení, anotování, uchovávání a zabezpečování dokumentů a dat.

„Uplatňování služeb pro řízení pracovních procesů spolu s technologiemi outsourcingu obchodních procesů (BPO) v regionu CEMA rychle narůstá a projevuje se dalekosáhlými organizačními přínosy v jednotlivých podnicích. Zdaleka nejde jen o omezení tisku a o úsporu finančních prostředků,“ říká Mike Feldman, prezident útvaru služeb Xerox pro velké podniky. „Kromě automatizování pracovních toků obsahujících množství procesů a kromě zvyšování produktivity zaměstnanců a posilování bezpečnosti dokumentů a dat pomáhají naše řešení podnikům šetřit čas, naplňovat cíle trvalé udržitelnosti a umocňovat zákaznickou pozitivní zkušenost.“

Ve zprávě se zdůrazňují nejsilnější stránky společnosti Xerox:

  • Poskytování komplexního spektra služeb od řízení tisku až po automatizaci workflow a BPO. Schopnost budovat portfolio mezioborových řešení na základě vlastní vývojové činnosti, prostřednictvím akvizic a ve spolupráci s vyčleněnou firmou zaměřenou na BPO a s partnery v oblasti vývoje softwaru.
  • Zapojení rozsáhlé odběratelské základny a těsných partnerských vztahů a využití technologií s cílem umožnit zákazníkům dosahovat vyšších úrovní správy a řízení tisku a dokumentů včetně automatizace pracovních toků.
  • Jasně formulovaný strukturovaný program vztahů s obchodními partnery, programy školicích kurzů a certifikační programy, které vedou ke zvyšování kvalifikace, posilování konzistentnosti procesů a k racionalizaci interakcí s odběrateli na meziregionální i globální úrovni.

Tato zpráva IDC MarketScape svědčí o iniciativním přístupu společnosti Xerox k trvalému zdokonalování pracovních toků v podnicích vč. automatizace běžných obchodních procesů s cílem dosahovat stále vyšší produktivity a ziskovosti firem.