Praha z pohledu reklamy 21. století

Pozvánka na diskuzní setkání „Praha z pohledu reklamy 21. století“, které se koná 25. dubna 2017 od 13.30 do 15.00 h.



V rámci doprovodného programu veletrhu Reklama Polygraf se koná diskuzní panel Praha z pohledu reklamy 21. století na téma: Jaká je současnost a budoucnost reklamy z pohledu Prahy? Jak se mění reklamní sdělení ve 21. století?


„Reklama současná, zejména ta ve veřejném prostoru, není doplňkem, společníkem a už vůbec ne ozdobou či uměleckým dílem. Reklama se utrhla z řetězů, chová se jako vlezlý predátor. Výsledek je často tristní a to jak z hlediska životního prostředí nás všech, tak možná i z pohledu toho, proč reklama vzniká – tedy upoutávky na zboží či služby. Je v této podobě vůbec k něčemu dobrá? A dá se s tím něco dělat?“ ptá se Ondřej Šefců, ředitel pražského Národního památkového ústavu a také jeden z panelistů diskuzního setkání.

  • Témata:
    • nové Pražské stavební předpisy a reklama
    • současnost a budoucnost reklamy z pohledu Prahy
    • jak se mění reklamní sdělení ve 21. století
  • Účast v diskuzi přijali:
    • Jiří Skalický, ředitel Odboru památkové péče hl. m. Prahy
    • Ondřej Šefců, ředitel ÚOP v Praze Národního památkového ústavu
    • Věra Marešová, grafická designérka, vgrafik
    • Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti
    • Tomáš Javůrek, prezident Sdružení dodavatelů pro signmaking

Moderuje: Daniela Písařovicová
Akce se koná pod záštitou radního HMP Jana Wolfa

Více informací naleznete v níže přiložené pozvánce. Vstupné je zdarma v rámci registrace:

Vstupenka opravňuje i ke vstupu na veletrh REKLAMA POLYGRAF v den akce.

Přílohy

POZVANKA: Praha z pohledu reklamy 21. stoleti