RICOH Czech Republic na veletrhu drupa 2016
Na veletrhu drupa v německém Düsseldorfu, se i letos představí společnost Ricoh ve stánku B46 v hale 8s.
Expozice je projektována v souladu s heslem „Open New Worlds“ – Otevíráme nové světy, pro poskytovatele tiskových služeb, kteří hledají nové cesty jak plynule řídit své workflow, maximalizovat produktivitu, zvýšit svůj profit a dosáhnout na další segmenty trhu. Ricoh bude také demonstrovat velkoformátový tisk pro poskytovatele tiskových služeb pro rozšíření jejich byznysu či zvýšení objemů tisku. Předvedené aplikace představí vnitřní i venkovní reklamu, grafiku, interiérové dekorace, fotografie i umělecké tisky, ale též tisk etiket, štítků nebo obalů.
Viceprezident pro Production Printing, pan Benoit Chatelard, vysvětluje: „Využitím síly digitálního tisku a dat, vytvářením nových inovativních technologií pro multikanálovou produkci a komunikační prostředí, poskytuje Ricoh nové možnosti pro všechny dodavatele tiskových služeb pro transformaci, optimalizaci a růst jejich podnikání.“
Expozice Ricoh bude umístěna v Hale 8s, stánek B46 a návštěvníkům se představí v několika zónách, které jsou založeny na příležitostech „nových světů“:
Zóna korporátního tisku – zaměření na zvyšující se výstupy a zavedení tiskového centra pro vnitrofiremní tisk pro různé instituce a partnery, kupříkladu propagační a personalizované aplikace nebo užití alternativních médií, transakční tisk, monochromatický tisk nebo bannery.
Zóna komerčního tisku – se soustředí na živou produkci na zařízeních Pro C9110 a Pro C7110x. Výkonná a robustní zařízení mají řadu možností podávání médií i dokončování. Mezi názornými ukázkami budou bannery, aplikace s lesklým čirým tonerem, tisk na metalické nebo syntetické materiály a obaly.
Nakladatelská zóna – představení digitálních tiskových technologií pro výrobu knih, časopisů, vč. praktických ukázek od předních vydavatelů (HarperCollins a Reed Elsevier Group). V rámci aplikací uvidíte řadu kvalitních magazínů či barevných knih vč. cestovatelských, dětských nebo kuchařských knih.
Zóna Direct mailu – předvede Direct mail, jako perfektní příležitost pro digitální tisk a hladkou integraci těchto vícekanálových komunikačních řešení. Ricoh poskytuje hw, sw a různé variabilní služby např. správu a analýzu dat.
Průmyslová zóna – se zaměří na automatizaci výroby, integraci inovací ve specifických průmyslových odvětvích, zejména v automobilovém průmyslu a zdravotnictví. Budou tu představeny horizontální integrace s běžnými pracovními postupy zahrnující kombinaci Clickable PaperTM a inovativní technologie pořízení obrazu.
Kreativní studio – zde bude kladen důraz na personalizaci a maximalizaci škály marketingových služeb, vč. využití MarcomCentral na bázi portálové personalizace, FusionPro pro různé kampaně, dále pak Clickable PaperTM, který pomáhá propojovat offline tisk s online obsahem. Příklady budou živě demonstrovány na Ricoh Pro C7100x a návštěvníci tak na vlastní oči uvidí tisk na speciální média s povrchovými efekty.
Zóna inovací – v této zóně se představí celá škála nejnovějších technologií, zejména pak fotoaparát Theta 360S a originál Ricoh brýle pro virtuální realitu. Návštěvníci budou mít také příležitost být na obálce jednoho z nejpopulárnějších německých časopisů Focus – v rámci předvedení end-to-end produkce budou fotografie návštěvníků tištěny na personalizované obálky tohoto časopisu.
Pan B. Chatelard shrnuje: „Ricoh představí nové cesty k Otevření nových světů … inovativní řešení hardwaru, softwaru a služeb pro grafický průmysl, vydavatele a marketingové agentury. Věříme, že návštěvníci budou ohromeni celou řadou nových technologií na naší expozici.“
DÜSSELDORF MESSE 31. května – 10. června 2016