Empresa rozšiřuje ochranné známky pro deník
Empresa je vydavatelem bulvárního týdeníku Sedmička, který se řadí k nejprodávanějším tiskovinám ve svém segmentu.
Spekuluje se o zájmu Empresy vstoupit na pole deníků
Společnost Empresa Media si v letošním dubnu registrovala další ochrannou známku, kterou by mohla využít pro vydávání deníku. Empresa žádá o registraci názvu Deník Sedmička. Už z dřívějších let má přitom registrovány názvy Deník 7 Sedmička a 7 Deník Sedmička. Zda je bude chtít v nejbližší době využít, není jasné.
Už několik let se na mediálním trhu průběžně spekuluje o zájmu Empresy vstoupit na pole deníků, úvahy ale zatím k finálnímu kroku nevedly. Poprvé se myšlenky na rozšíření týdeníku Sedmička i do deníkového segmentu objevily zhruba před pěti lety.
Empresa je vydavatelem bulvárního týdeníku Sedmička, který se řadí k nejprodávanějším ve svém segmentu. Značka Sedmička přišla do portfolia společnosti Empresa Media od vydavatelství Mladá fronta, a to výměnou za titul Profit, který Empresa kdysi vydávala. Tehdejší regionální týdeníky Sedmička prošly v Emprese kompletním relaunchem a z regionálních týdeníků přešly do segmentu bulvárních a společenských týdeníků.