Xerox rozšiřuje softwarové portfolio akvizicí společnosti CareAR
Praha, 3. února 2021 – Společnost Xerox rozšiřuje softwarové portfolio akvizicí společnosti CareAR, která umožňuje díky podpůrné platformě rozšířené reality přístup k odborným datům a informacím nejen pro zákazníky, ale i pro zaměstnance v terénu.
Pomocí CareAR™ softwaru mohou odborníci a technici virtuálně posoudit situaci a vizuálně navést zákazníka či kolegu v terénu k navrženému řešení. Díky setu nástrojů rozšířené virtuální reality poradí a vyřeší jakýkoliv problém přes desktop, mobilní telefon či jiné chytré zařízení stejně, jako kdyby byli v jedné místnosti.
V současné době třetina všech hovorů z terénu na on-site linky vyžaduje odbornou radu, ale často volající není schopen správně vysvětlit kontext situace. To vytváří zpoždění při řešení zákaznických požadavků, negativní zákaznickou zkušenosti a přímo ohrožuje loajalitu zákazníků. Odstávka zařízení se může zákazníkovi prodražit. V závislosti na velikosti společnosti můžeme hovořit o částkách $300,000 až $5 milionů za hodinu.
„Naše softwarová řešení pomáhají zákazníkům s některými z největších výzev: řízením obsahu, digitální transformací a personalizovanou komunikací. A nyní jsme přidali i rozšířenou realitu,“ říká Steve Bandrowczak, prezident a provozní ředitel společnosti Xerox. „Kombinací DocuShare®, XMPie a CareAR nabízíme softwarové řešení, které může jako celek nebo samostatně podpořit širokou škálu potřeb našich klientů.”
Softwarové portfolio bude mít na starosti Sam Waicberg, viceprezident a generální ředitel digitálních služeb pro Xerox a spoluzakladatel a CEO CareAR před akvizicí.